Szukaj na tym blogu

czwartek, 8 sierpnia 2013

Szkoda, że jest tak gorąco

ŚKODA, ŚKODA, ŻE TAK GORĄCO

Szkoda że jest tak gorąco, bo trudno cieszyć się latem. Podobno  dziś padł rekord temperatur. Ja też padłam, gdy o ósmej rano zobaczyłam na termometrze 29 stopni w cieniu. Żeby się nie zagotować, nie puszczać dymu uszami, wlewałam w siebie mnóstwo picia. Wszystkim zmęczonym upałem polecam doskonałą mrożoną herbatę.

Przepis
  • 4 torebki herbaty z hibiskusa
  • 2 szklanki malin
  • 1 mały banan
  • 4 łyżki miodu
  • 3 szklanki kostek lodu
Herbatę zaparzamy w 1 szklance wody. Maliny i banana miksujemy z miodem i dodajemy do letniej herbaty. Dokładnie mieszamy. Na koniec do dzbanka dodajemy 3 szklanki kostek lodu. Pijemy dla ochłody i dla zdrowia. Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz