Szukaj na tym blogu

czwartek, 8 lipca 2021

A nie mówiłam...

Dostałam dzisiaj od przyjaciółki coś do posłuchania i tym razem nie było to nic wesołego. Okazało się, że jest więcej ludzi, którzy mają podobne spostrzeżenia jak ja. Szkoda, że nie mogę się z tego cieszyć, bo to co się dzieje nie jest do śmiechu. Ale powiedzieć: a nie mówiłam, mogę, więc mówię. Filmik zapisuję na blogu, chociaż nie wiadomo jak długo będzie dostępny na YOUTUBE. A czy robią z nas idiotów? No robią, bo na to pozwalamy. I na dzisiaj to by było na tyle.


 

7 komentarzy:

  1. Wszystko pięknie, posłuchałam. Tylko, że w tej grupie C-19 jak zrozumiałam zasiadają lekarze i eksperci także - co oni wiec robią, oprócz nagrywania filmów, by zmienić decyzje rządu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, z tego co się dowiedziałam Ci ludzie punktują działania rządu wykorzystując istniejące prawo: piszą pisma z pytaniami do różnych instytucji, analizują statystyki, domagają się wyjaśnień dlaczego odrzucane są inne ( poza szczepieniami) sposoby walki z epidemią. To nie są oszołomy pokroju Wioli Kołakowskiej czy Edyty Górniak, których działania tylko ośmieszają tych sceptycznych do oficjalnych informacji dot. pandemii. Mam nadzieję, że to coś da i wreszcie zaczną ludzi leczyć zamiast tylko straszyć.

      Usuń
    2. Mało się "reklamują", bo pierwszy raz o nich słyszę, przydałoby się większe przebicie do mediów.
      Zauważ zresztą, ze nie ma u nas programów, gdzie mogliby się wypowiedzieć wszyscy, same sensacje i skandale.

      Usuń
    3. Kochana rzecz w tym, że media nie są zainteresowane rzetelnym informowaniem widzów, bo najbardziej liczy się pieniądz. Reklamy związane z pandemią i tragiczne historie ludzi umierających na Covid są bardziej opłacalne dla stacji, bo dają pieniądze i większą oglądalność, a prawda bywa niewygodna i kontrowersyjna. Etos zawodu dziennikarza, lekarza, polityka już dawno osiągnął poziom kreta na Żuławach, więc mamy to co mamy.

      Usuń
    4. Jotko :))) czy uważazasz, że ci niepokorni lekarze nie chcieliby poważniej debaty w mainstreamie ?:))) Jedne Pospieszalski jak zrobił z nimi program to dostał karę i jest zdjęty z anteny :))) Coś na Polsacie Rymanowski prowadził wywiad z doktor Ratkowską - tez jakieś bęcki dostał :))) ja od słynnych trumien w Bergamo" wyłaczyłam TV - mnie nie zalezy:)) Od czasów stanu wojennego słucham mediów niezaleznych ( wtedy to Głos Ameryki i Radio Wolna Europa) - teraz fejs i youtube - choć i tu są niezalezni eksperci blokowani. Wiem, że to dla ogólu jest wazne - przecietny słuchacz/ogladacz sadzi, że jak oglada TVN to jest co innego niż TVP a jak słucha Jedynki w radio to jest co innego niż RMF :))) no niestety to w przypadku pandemii tak nie działa :))). Mój dobry znajomy nieco młodszy ode mnie, artysta mieszkajacy w Warszawie - zawsze uważałam go za nieco szalonego ale rozsdnego człowieka - nie uwiezył mi jak opowiadałam o znajomym lekarzu, który zmarł po szczepionce ( to było w połowie lutego) - gdyz twierdził, że gdyby tak było to by mainsstream o tym poinformował :)))) ( do kwietnia oficjalnie w Polsce po szczepionce nie umarł NIKT zdaje sie, umierało sie tylko na C-19( - przestałam już z nim rozmawiac na te tematy :))) Sprawa z pplandemia i szczepionkami jest szersza - nikt juz chyba nie wierzy, że to sie skończy po dwóch strzałach - temat szczepinek bedzie pompowany dalej a w tle pieniadz elektroniczny, inflacja, skazenie atmosfery i niejedzenie miesa. To nas czeka ..Saranda

      Usuń
  2. Oj Basiu, Basiu czy to tak trudno uwierzyc, ze na targowisku w Wuhan pojawil sie nietoperz, ktory po drodze pocalowal zolwia, zolwia przyjela do ogrodu samotna pani Jadzia... i tak sie to zaczelo.
    Zobacz, polowa swiata w to wierzy, a Tobie sie zachciewa logiki i rozsadnego myslenia??????????????
    Tymczasem ludzie nie tylko pozwalaja robic sie w lolo ale prosza wrecz blagaja o wiecej.
    Ja mowilam juz o tym ponad rok temu i pamietasz jak to sie dla mnie skonczylo:))))
    A teraz serio.
    Jeszcze nie raz bedzie czas powiedziec "a nie mowilam" pamietaj mur berlinski tez stal dlugo zanim padl w gruzach.
    To samo czeka Covid, ten mur tez juz zaczyna powoli pekac, pojedyncze cegielki powoli zaczynaja wypadac... jeszcze troche i prawda ujrzy swiatlo dzienne.
    To napisala DUMNA Krolowa Wacika i Pilniczka, ktorej przepowiednie jakos dziwnie sie w 90% sprawdzaja.
    buziaki kochana :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Star, Ty i ja idziemy pod prąd, bo nie przyjmujemy niczego na wiarę i staramy się być uczciwe wobec siebie, dlatego skoro coś nam się nie zgadza i wg nas przeczy logice, to szukamy wyjaśnień. Ja wciąż powtarzam, że może mam mały rozumek i brak mi fachowej wiedzy, ale nie zwalniam się z myślenia, żeby ktoś za mnie decydował. Bardzo bym chciała, żeby moje obawy co do szczepionek okazały się funta kłaków nie warte, bo wielu bliskich mi ludzi się zaszczepiło. Ja się nie zaszczepiłam i nie planuję, bo mam zbyt wiele wątpliwości. Nie mam nic przeciwko tym, którzy się szczepią, ale wkurzają mnie te szantaże emocjonalne i robienie głupka z każdego kto nie chce się podporządkować. Nasza blogowa koleżanka, która z własnego nadania chce wyzwalać innych z "głupoty", reprezentuje to czego organicznie nie znoszę - wyśmiewa i umniejsza każdego kto ma inne zdanie niż ona. Odmawia innym rozumu, a swojego używa tak, żeby być w zgodzie z autorytetami. Na szczęście nie muszę mieć z nią do czynienia, więc niech sobie żyje po swojemu i niech się jej wiedzie jak najlepiej. Inwektywy i pogarda pod Twoim adresem najwięcej powiedziały o niej, jej kompleksach i jej frustracjach. Cóż, każdy daje z siebie tylko tyle na ile go stać.

      Usuń