Szukaj na tym blogu

środa, 15 lipca 2020

Nasza córcia kochana

Urodziła się 39 lat temu, o godzinie 15,35, w piękny, upalny dzień i od tej chwili stała się dla mnie pępkiem świata. Była i jest cudna. Nie mogę rozwinąć tematu, bo działa rodzinne RODO, ale kto zna, ten wie, że mówię prawdę. Wszystkiego najlepszego Martuniu. I, jak zawsze, kocham Cię najbardziej na świecie. Dziękuję, że jesteś na co dzień i od święta, za to, że mogę się Tobą cieszyć i nawet za to, że mogę się o Ciebie martwić. To mówiłam ja Barbara Serwin, matka którejś tam klasy. Niech żyje nam Córka 100 lat! Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam. W śpiewie trenerowi Jarząbkowi nie dorównuję, ale próbowałam.

 


































8 komentarzy:

  1. Gratulacje dla mamy i taty udanej córki i wszystkiego najlepszego dla udanej córki-100 lat

    OdpowiedzUsuń
  2. Matka pierwszej klasy, gdyż mądrą i dobrą córkę wychowała❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego dla Corci i Rodzicow!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Ciebie , bo Ty ja urodzilas w tym dniu i Tobie sie one naleza. Od zawsze uwazam, ze w swoje urodziny to ja powinnam skladac zyczenia mojej Mamie , a nie odwrotnie:)) Poki ona zyje to jej sie nalezy. A w ogole to sliczna z was rodzinka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, muszę powiedzieć Marcie, że wisi mi prezent)))

      Usuń
  5. Moc dobrych życzeń dla Córci i jej Rodziców! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, co za data. Urodziny, rocznica bitwy pod Grunwaldem oraz imieniny mojego męża.
    Wszystkiego dobrego dla Marty i jej rodziców!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. W imieniu Marty i swoim, pięknie dziękuję Wam wszystkim za życzenia.

    OdpowiedzUsuń