Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 13 lipca 2020

Przez ludzi zmanipulowanych oraz tych, którzy za kasę sprzedali honor i przyzwoitość, Polska znowu przegrała. I po co nam to było?


Jakby ktoś miał jeszcze wątpliwości, dlaczego i gdzie jesteśmy, to zdjęcie poniżej ilustruje  doskonale sytuację.


Uprzedzam, że obelżywe komentarze, które pojawiły się na blogu w ilościach hurtowych, będę usuwała, bo jak coś zasługuje na śmietnik, to tam ląduje. Śmieci nie zbieram. Za normalne komentarze, nawet te krytyczne, dziękuję i postaram się odpowiedzieć.

Informuję też, że demokrację szanuję, ale do szanowania ludzi, których można kupić, nikt mnie nie zmusi. Nawet jakby się zapluł na śmierć.  

15 komentarzy:

  1. Wypraszam sobie. Nie jestem glupia, honoru i przyzwoitosci za kase nie sprzedalam, bo od panstwa polskiego nie otrzymuje jej w zadnej formie (ano, jakos tak nie nalezy sie), lecz sama ja zarabiam. Wybralam swiadomie, jeszcze dobrze majac w pamieci te osiem lat zastoju i beznadziei za rzadow PO. Kto nie widzi, jak wiele dobrego dla polskiej gospodarki przydarzylo sie przez kilka ostatnich lat, doprawdy jest glupcem. Niech zyje prezydent!
    P.S. Nie jestem trollem.
    obywatelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obywatelko, Twój wpis potwierdza, że miałam rację, pisząc o otumanionych głupcach. Widocznie oglądasz tylko "Wiadomości" skoro sądzisz, że polska gospodarka kwitnie za rządów PiS. Jakbyś zainteresowała się ekonomią, to byś wiedziała, że Polska potrzebuje zagranicznego kapitału, jak każdy kraj, który chce się rozwijać, potrzebuje mądrych programów społecznych, a nie kupowania obywateli. PO dbało wyłącznie o gospodarkę, a zapomniało o ludziach. PiS to wykorzystał. Gospodarka siłą rozpędu dobrze sobie radziła, ale teraz idzie recesja, a pisowski rząd nie potrafi niczego porządnie zrobić, więc wszyscy słono zapłacimy za wczorajszy wybór. Więcej nie będę pisała, bo i tak Cię nie przekonam, skoro ufasz pisowskiej propagandzie. Ja nie mam prezydenta, bo nigdy nie będę popierała kogoś takiego jak Duda. Wstyd mi, że teraz patriotyzm można kupić. Polska w tych wyborach przegrała, bo Polacy wybrali ciemnogród.

      Usuń
    2. No coz Abasiu, nie przekonam Cie, bo i nie mam takiego zamiaru. Tylko jakos tak sie dziwnie sklada, ze ludziom z mojej licznej rodziny, a takze znajomym, zyje sie znacznie lepiej za obecnych rzadow. Nie pochodzimy z marginesu spolecznego ani nie jestesmy powiazani z nikim na jakimkolwiek szczeblu wladzy, nikt z mojego otovzenia nie zyje tez na koszt panstwa, aczkolwiek nie zaprzeczam, ze ci, ktorzy otrzymuja rozne "plusy", bardzo je sobie chwala, np. moja mama emerytka i moja siostra, majaca jeszcze dzieci w wieku szkolnym, ktora akurat glosowala na pana Holownie w I-szej turze. Mnie w mojej obecnej fazie zycia nic sie z zadnego tytulu nie nalezy, wiec nie mow przosze, ze ktos mnie kupil. Ja swoj patriotyzm przejelam od dziadka, ktory zawsze sklanial sie w strone prawicy. A co do ekonomii, to w gospodarce tak juz jest, ze sa lata wzrostu gospodarczego i lata recesji i to niezaleznie od rzadow poszczegolnych ugrupowan. Nie mowie, ze PO nic nie robilo dla dobra gospodarki, ale faktem jest, ze zwykli obywatele tego nie odczuli. Jeszcze raz powtarzam, nie jestem otumanionym glupcem, za takich uwazam raczej tych, co to za duzo pija mocno juz sfermentowanego soku z buraka. A biezace wiadomosci ogladam dla rownowagi i trzezwej oceny w trzech stacjach: TVP, TVN i Polsat. Pozdrawiam mimo wszystko, bo lubie Twoj blog.
      obywatelka

      Usuń
    3. Wiesz, ja nie mogę zrozumieć, jak ludzie tacy jak Ty, mogą się godzić na to co robi PiS, bo to niej jest prawica, którą można popierać. Prawica to dla mnie opowiadanie się za tradycyjnymi wartościami, a nie za widzimisię Kaczyńskiego. Ten człowiek nienawidzi wszystkiego, czego nie zna. Duda był i pewnie dalej będzie marionetką Kaczyńskiego, bo ten człowiek nie ma charakteru. Tradycyjne wartości, jak honor, prawdomówność, poszanowanie prawa, to wszystko jest nieobecne. Jeżeli oglądasz Wiadomości, to naprawdę nie razi Cię to, że zamiast informacji masz propagandę? Mnie razi i ja się nie godzę, żeby media publiczne były tubą propagandową jednej partii, żeby siały kłamstwo i nienawiść. PiS odpowiada za to, że przepaść pomiędzy tymi, którzy go popierają, a tymi którym z PiS nie po drodze zaczyna przypominać Rów Mariański. Miło mi, że lubisz czytać mojego bloga i jeżeli poczułaś się urażona moimi słowami, to Cię przepraszam, ale kompletnie Cię nie rozumiem.

      Usuń
    4. No coz, ja tez nie do konca rozumiem tych co twierdza, ze w Polsce nie ma demokracji. Co do Wiadomosci, oczywiscie ze mnie razi ich propaganda, tak samo jak razi mnie odwrotna propaganda w FaktachTVN. Co wiecej, wiadomosci TVP ogladam jako swego rodzaju kabaret, zwlaszcza pani Holecka bawi mnie na rowni z ta slynna prezenterka z wiadomosci polnocnokoreanskich, co to prawie dostaje orgazmu piejac peany o przywodcy. Ale, tak naprawde cieszy mnie to, ze wreszcie mielismy dwoch naprawde mocnych kandydatow, a my sami jako obywatele dalismy z siebie wszystko dokonujac wyboru. To tylko swiadczy o tym, ze wreszcie zalezy nam na ojczyznie.
      obywatelka

      Usuń
    5. Wiesz, ja bym jednak oczekiwała ze strony telewizji, która jest publiczna, żeby zachowała chociaż minimum obiektywizmu. Finansowanie TVP, miliardami z publicznej kasy, po to, żeby była propagandową tubą, to jednak duże przegięcie. Są lepsze i tańsze kabarety, chociaż TVP rzeczywiście bardzo się stara je zastępować.

      Usuń
  2. Jeszcze nie podliczyli, jeszcze nie płaczę.
    Najbardziej przegranymi będą młodzi ludzie, tacy jak mój syn i jego rówieśnicy, którzy szli na wybory z nadzieją na lepsze państwo, bardziej nowoczesne i światłe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, niestety rozum przegrał, wygrały upiory.

      Usuń
  3. Tego mema publikowałam 29 czerwca.
    'Money talks' jak mówią obcokrajowcy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam go wczoraj od koleżanki o drugiej w nocy i od razu zamieściłam, bo bardzo pasował do sytuacji, w której się znaleźliśmy. PiS na spółkę z Dudą najpierw ludzi ogłupił, a potem ich kupił. Ja szanuję demokrację, ale nie szanuję ludzi, których można kupić. Serdeczności dla Ciebie i wszystkich, którym dzisiaj smutno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to inaczej odbieram. Elektorat Dudy jest stały, impregnowany, betonowy. I on zagłosował w takiej liczbie, jak, mniej więcej, 5 lat temu.I wcale na ten elektorat nie liczyłam, bo ja tu mam takich buców w rodzinie, którzy jeszcze głębiej dudzie wleźli. To, że Trzaskowski zdobył taką wysoką liczbę głosów, to jest nasze zwycięstwo. Różnica wynosi kilka procent(2-3%) i to jest wielka porażka Dudy. Może sobie dudas dmuchać EGO i tak to nie zmieni faktu, że prawie 50% Polaków zagłosowało na Trzaskowskiego.
    I jeszcze jedno, elektorat Trzaskowskiego- raczej wykształcony, raczej urządzony, raczej miejski, da sobie radę przez te 3 lata. To są ludzie, którzy potrafią sobie poradzić w trudnych sytuacjach. Ale ten elektorat dudasa, który nazywany jest często "niezaradnym" lub "nieudacznym", to będzie cienko piskał, jak to wszystko gruchnie. Wyciągnie rękę po spełnienie obietnic i tu duda blada wyjdzie. Duda się zgrał, nie ma już co obiecywać i nie ma już tematów do szczucia. Igrzyska się skończyły. Normalni ludzie, zacisną zęby i przeżyją. Elektorat Dudy zapłacze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkleję ten koment u Teatru, nie gniewaj się.

      Usuń
    2. Masz rację, że najbardziej po dupie dostaną Ci, co na PiS głosowali, bo są najsłabsi ekonomicznie, najmniej wykształceni i nawet nie będzie miał kto ich bronić, bo przecież wolne sądy były im niepotrzebne. Niestety, mniej czy bardziej, ucierpimy wszyscy. A trzy lata, to jednak bardzo długo, więc kolejne wybory mogą być jeszcze bardziej zmanipulowane. PiS wykosi PSL i Konfederację, no od lat się do tego przymierza, a teraz już nie będzie się ograniczał. Właściwie, to dobrze im tak, bo i jeden i drugi, krygowali się przed drugą turą jak stare panny w burdelu. Hołownia, jeszcze dobrze nie wszedł do polityki, a już pokazał, że dobro jego partii ważniejsze, niż bezpieczeństwo Polski. A przecież tu nie chodziło o Trzaskowskiego, tylko o zatrzymanie dewastacji państwa, pisowskich przekrętów i wyprowadzania Polski tylnymi drzwiami z Unii. Polska w tych wyborach przegrała.

      Usuń
  6. Przyjmuję z wdzięcznością serdeczności, bo choć usiłuję robić dobrą minę, to jednak mi smutno, :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Też próbuję trzymać fason, ale lekko nie jest. Dzisiaj, pierwszy dzień po wyborach, na Twitterze politycy Zjednoczonej Prawicy już powiedzieli NIE dla Unii Europejskiej, reprywatyzacja przedsiębiorstw i ograniczenie roli samorządów. Trudno się nie bać. Pierwszego sekretarza już mamy na Żoliborzu, bezwolnego Dudę w pałacu prezydenckim, aparatczyków w sejmie, ziobrowską prokuraturę, nadwątlone sądy, więc zaoranie Polski może pójść gładko. Do wyborów jeszcze trzy lata, a Kaczyński nie będzie chciał oddać raz zdobytej władzy. Przykre, że Polacy każdą zwycięstwo potrafią przerobić na klęskę. 30 lat transformacji może upaść. Dlatego mam żal, do wszystkich, którzy nie zagłosowali na zmianę, bo przecież nie o Trzaskowskiego tu chodziło. Mojej koleżance z trzema fakultetami tramwaje Warszawie za rzadko jeździły, więc zagłosowała na Dudę, to czego oczekiwać od niewykształconych ludzi, dla których państwo, konstytucja i sądy nie są czymś istotnie ważnym.

    OdpowiedzUsuń