Szukaj na tym blogu

środa, 10 listopada 2021

Jesienne impresje wniebowziętych drzew

Wszyscy szukają szczęścia, szukam i ja. Znajduję je w małych rzeczach i umiem się nim cieszyć. Tym razem uszczęśliwił mnie wieczorny spacer.  Piękno listopadowej nocy nasyciło mnie zachwytem.  Zachmurzone niebo, drzewa, aparat w ręce i utrwaliłam takie jesienne impresje wniebowziętych drzew.

























 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Piękno jest wszędzie. Możemy je oglądać i tworzyć. A to też szczęście. Zobaczcie co można zrobić z liści. Filmik przysłała mi przyjaciółka, a ja robię za podaj dalej. Niech Wam również sprawi przyjemność.


I na dzisiaj to by było na tyle.

13 komentarzy:

  1. Bardzo nastrojowe są Twoje zdjęcia. Filmik rewelacyjny- budzi uśmiech. Do wielokrotnego ogladania ma dobry dzień. Dziękuję!!👍🏻🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się uśmiechasz. Zdjęcie nie odda wszystkiego, ale zatrzyma choć trochę koloru i nastroju. Filmik jest fantastyczny, więc zapisałam, żeby móc do niego wracać. Pięknego dnia Ci życzę.

      Usuń
  2. Obie piszemy ciagle tematycznie o tym samym:))) Ja tez wlasnie wyskrobalam notke o jesieni. U nas zmienili czas wlasnie w ostatni weekend, wiec ciagle korzystalam z wyjazdow kiedy jest jeszcze widno, bo jednak jazda po ciemku do naszych ulubionych nie nalezy. Ale Twoje zdjecia kusza, wiec kto wie... moze sie damy namowic na jakis spacer o zachodzie slonca np. nad jeziorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz rację))) Przed chwilą wróciłam ze spaceru, na którym fotografowałam wrony i słuchałam jak ładnie kraczą. Wygląda na to, że nie tylko nasi mężowie są do siebie podobni, ale my również. Lecę obejrzeć, gdzie byłaś i co widziały Twoje piękne oczy.

      Usuń
  3. No powiem Ci, że czapki z głów - za tytuł i za zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, dziękuję za uznanie. Wiesz, impresja i wniebowzięcie to pierwsze słowa, które mi przyszły do głowy, gdy spojrzałam na zdjęcie drzew na tle nieba. Kocham takie klimaty.

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia, Basiu. Pełne magii, romantyzmu, delikatności i pełnych wdzięku niedopowiedzeń. Brawo!:-)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olgo, widzę w tych zdjęciach dokładnie to samo co Ty. Dzięki za komentarz.

      Usuń
  5. Wow! Obledne te zdjecia , Basiu po prostu niesamowite👏👏👏 To pierwsze mnie po prostu wgniotlo w fotel :)) Patrze w nie, patrze i widze jakis inny wymiar , nie z tego swiata ... Basiu, mozesz zaczac dorabiac jako fotograf - moglybyscie wespol z Olga otworzyc galerie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie sie chyba najbardziej podoba przedostatnie zdjecie, wyglada jak pozar... a ogien to moja kolejna fascynacja.

      Usuń
    2. Kitty dziękuję za miłe słowa. Mnie fascynują takie nieoczywiste obrazy, gdzie wszystko się rozlewa, przenika i każdy może zobaczyć w nich coś innego. Olga pięknie maluje słowem i robi cudne zdjęcia, więc chętnie weszłabym z nią w spółkę, ale obawiam się, że nie dorównuję jej z artyzmem, bo ja potrafię tylko patrzeć.

      Usuń
  6. Dobre skojarzenie. Star specjalnie dla Ciebie wklejam do posta jeszcze jedno zdjęcie, które może Ci się spodobać. Takie magiczne ognie tej jesieni.

    OdpowiedzUsuń