Szukaj na tym blogu

niedziela, 9 sierpnia 2020

Jest niedziela dzień radości


Taki mam plan na dzisiaj i tego będę się trzymała. Miłej niedzieli dla wszystkich. To jeszcze coś miłego muzycznego.

PS.

Dopiero dzisiaj przeczytałam, co działo się w Warszawie. Nie można niszczyć mienia, na którym są obelżywe insynuacje wobec LGBT, a można niszczyć człowieka? Noż, ............................................................................................................................................................ i jeszcze  więcej. Wykropkowałam z szacunku dla tych, którzy czytają bloga, ale ci co nami rządzą zasługują na każdy bluzg. WSTYD, NIE MA NA TO ZGODY, ŻEBY POGARDA ZWYCIĘŻAŁA W MAJESTACIE PRAWA.


 Nastrój mi się zepsuł, chociaż plany wciąż aktualne, bo jakoś żyć trzeba. 

4 komentarze:

  1. Po trzecim prysznicu i drugiej kawie tez jestem radosna!
    Oby tak zostało, czego i Tobie życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się szczerze- nie po to wyjechałam by to wszystko oglądać.Więc nie oglądam, nie słucham wiadomości.
    Mam ponure przeczucie ,że bez krwawej kotłowaniny nic się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń